09150566946

معرفی کارگزاری”بانک توسعه صادرات”

شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات

شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات در سال ۱۳۷۶ و به شماره ثبت ۱۳۲۳۹۹

در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است و بر اساس اساسنامه، شرکت می تواند

با کسب مجوزهای مورد نیاز از سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت های کارگزاری، معامله گری و بازارگردانی و همچنین خدمات مالی و مشاوره ای مبادرت ورزد.

از آغاز شروع فعالیت کارگزاری بانک توسعه صادرات، با تعریف سیاستهای راهبردی و برنامه ریزی های انجام شده، تکیه بر نیروهای متخصص، ارتقا دانش مجموعه و حضور فعال در عرصه های مختلف بازار سرمایه موجب شد تا شرکت روند رو به رشدی را طی نماید.

با توجه به اهمیت بازار سرمایه در توسعه اقتصادی کشور و در راستای ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص سیاستهای کلی اصل ۴۴ در خرداد ماه ۱۳۸۴ و همچنین تصویب قانون جدید بازار سرمایه در آذرماه همان سال دریچه ای تازه بر روی بازار سرمایه باز نمود.

در ادامه این تحولات بنیادی و تشکیل بورس ها و نهادهای جدید در بازار سرمایه، کارگزاری بانک توسعه صادرات پا به پای این تحولات، مسیر رشد و ترقی را با کسب مجوزهای خرید و فروش سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی مجوز معاملات بر خطف مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری، مجوز فعالیت سبدگردانی، مجوز فعالیت بورس کالا و قراردادهای آتی و همچنین مجوز فعالیت بورس انرژی را طی نمود و به عنوان کارگزار رتبه الف در سال ۱۳۹۲ از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شد.

– خرید و فروش سهام شرکت‌های بورس و فرابورسی
– معاملات بر خط
– فعالیت صندوق سرمایه گذاری
– فعالیت سبدگردانی
– فعالیت در بورس کالا و قراردادهای آتی
– فعالیت در بورس انرژی

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *