09150566946

معرفی کارگزاری “بانک سپه”

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک سپه از نخستین روزهای فعالیت بورس اوراق بهادار تهران در سال ۱۳۴۶ فعالیت معاملاتی خود را در قالب یکی از ادارات بانک سپه آغاز نمود و در تاریخ ۲۴/۰۴/۱۳۷۲ تحت شماره ۹۸۵۱۳ در اداره ثبت شرکت­ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده و طبق نامه شماره ۲۸۶۲ مورخ ۲۶/۰۷/۱۳۷۲ سازمان بورس و اوراق بهادار تهران فعالیت خود را از تاریخ ۰۱/۰۸/۱۳۷۲ آغاز نموده است.

طبق ماده ۶ اساسنامه، شـرکت کارگزاری بانک سپه از مصادیق نهادهای مالی مذکور در بند ۲۱ ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار محسوب شده و بر اساس ماده (۲۸) این قانون، فعالیت آن تحت نظارت سازمان است.

مرکز اصلی شرکت در شهر تهران است و در حال حاضر دارای ۹ شعبه فعال (مشهد، تبریز، سمنان، اصفهان، یزد، کرج، قزوین، ساری و شیراز) و دو باجه بانکی فعال ( سایپا و شاهرود ) در سطح کشور می­باشد.

این شرکت که طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۰۲/۰۳/۱۳۸۸ نام خود را از کارگزاری بانک سپه به کارگزاری کاسپین مهر ایرانیان تغییر داده بود، مجدداً در پی تشکیل مجمع عمومی فوق العاده به تاریخ ۱۹/۰۶/۱۳۹۰ به کارگزاری بانک سپه تغییر نام داده و بر همین اساس ماده ۲ اساسنامه اصلاح گردیده است.

– سبدگردانی اختصاصی
– سبدگردانی
– معاملات برخط
– صندوق سرمایه‌گذاری مشترک
– مشاور عرضه فرابورس
– مشاور پذیرش فرابورس
– معاملات فرابورس
– معاملات بورس انرژی
– مشاور پذیرش بورس کالا
– معاملات اتی بورس کالا
– سیمان
– کشاورزی
– نفت و پتروشیمی
– معامله سلف موازی استاندارد محصولات فلزی
– فلزی
– مشاور عرضه بورس اوراق بهادار
– مشاور پذیرش بورس اوراق بهادار
– معاملات آتی بورس اوراق بهادار
– معاملات بورس اوراق بهادار

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *