09150566946

چگونه از فیبوناچی اصلاحی با خطوط روند استفاده کرد؟

Capture 3 - چگونه از فیبوناچی اصلاحی با خطوط روند استفاده کرد؟

 

یکی دیگر از ابزارهای خوب برای ترکیب با ابزار فیبوناچی اصلاحی ، خط روند است. باید توجه داشت که ، سطوح فیبوناچی اصلاحی وقتی بخوبی جواب می دهد که بازار دارای روند باشد. پس مبحث امروز کاملا منطقی است!

به یاد داشته باشید که هر زمان که یک جفت ارزی در روند نزولی یا صعودی قرار دارد ، معامله گران از سطوح اصلاح فیبوناچی به عنوان راهی برای سواری گرفتن از روند استفاده می کنند. بنابراین چرا به دنبال سطوحی نباشیم که با سطوح فیبو روی خطوط روند قرار بگیرند؟ این نمودار ۱ ساعته AUD / JPY است. همانطور که مشاهده می کنید ، قیمت طی چند روز گذشته در یک روند صعودی کوتاه مدت عادت کرده است.

 

نمودار یک ساعته در تحلیل فیبوناچی

با خود می گویید ، “اوه ، چه روند صعودی شیرینی است. می خواهم AUD / JPY بخرم ، حتی اگر هدف فقط یک معامله کوتاه مدتی باشد. فکر کنم بهتر است وقتی بخرم که جفت ارز دوباره خودش را به خط روند بزند.” پیش از انجام این کار ، چرا جعبه ابزار فارکس خود را باز نمی کنید و از فیبوناچی اصلاحی استفاده نمی کنید؟ بیایید ببینیم آیا می توانیم ورود دقیق تری داشته باشیم یا خیر.

 

فیبوناچی اصلاحی در تحلیل

در اینجا ما با استفاده از کف نوسان در ۸۲٫۶۱ وسقف نوسان در ۸۳٫۸۴ سطوح فیبوناچی را ترسیم می کنیم. توجه کنید که سطح فیبوی ۵۰٫۰٪ و ۶۱٫۸٪ چگونه با خط روند صعودی تلاقی می یابد. آیا این سطوح می تواند به عنوان سطوح حمایت احتمالی باشند؟ فقط یک راه وجود دارد که بفهمید!

 

تحلیل مدرن فارکس

حدس می زنید چه راهی؟ سطح ۶۱٫۸٪ فیبوناچی اصلاحی عمل کرد ، زیرا قیمت قبل از برگشت به بالا در آنجا واکنش نشان داد. اگر سفارشاتی را در آن سطح چیده بودید ، ورود مناسبی داشتید! چند ساعت پس از لمس خط روند ، قیمت سقف نوسان را شکافت و همچون سوپرمن پرواز کرد.

حال خوشحال نیستید که چنین موردی را در جعبه ابزار معاملاتی خود دارید؟! همانطور که می بینید ، استفاده از ابزار اصلاح فیبوناچی حتی اگر قصد ورود در تست مجدد خط روند را داشته باشید ، ارزشش را دارد. ترکیبی از سطح حمایت و مقاومت اریب و افقی می تواند به معنی این باشد که سایر معامله گران نیز همین سطوح را بخوبی زیر نظر دارند.

توجه داشته باشید ، همچون سایر ابزارهای ترسیم ، ترسیم خطوط روند نیز می تواند بسیار سلیقه ای باشد. شما دقیقاً نمی دانید که سایر معامله گران چگونه آنها را ترسیم می کنند ، اما می توانید روی یک چیز حساب کنید – که روند در بازار وجود دارد!

اگر می بینید که روندی در حال پیشروی است ، باید به دنبال راه هایی باشید تا معامله ای بگیرید که شانس بیشتری برای سودآوری داشته باشید. برای یافتن نقاط ورود احتمالی ، می توانید از ابزار فیبوناچی اصلاحی استفاده کنید.

 

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *