09150566946

حکمرانی مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی

24027 1 - حکمرانی مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی

انجمن مالی اسلامی ایران برگزار می کند؛

حکمرانی مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی

ششمین همایش مالی اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران، با محوریت “حکمرانی مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی” چهارشنبه ۲۶ آذر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، این همایش که از  ۴ پنل تخصصی نیز میزبانی می کند، به صورت آنلاین و مجازی در بستر اسکای روم  در لینک https://webinar.iaif.ir/ch/ifconference  برگزار خواهد شد .

علی صالح آبادی رئیس  انجمن مالی اسلامی ایران ، صبح امروز  در نشستی خبری ،  برنامه ها و رویدادهای  ششمین همایش مالی اسلامی را اعلام کرد و گفت: انجمن مالی اسلامی ایران که  از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از ۳۰ نشست تخصصی داخلی و بین المللی برگزار کرده است ، چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ ،  ششمین همایش مالی اسلامی را برگزار  می کند.

وی با بیان اینکه  موضوعات مالی اسلامی  در چهار  پنل تخصصی داخلی و بین المللی  با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران مالی اسلامی  بررسی  می شود، افزود: حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی، موضوع پنل ویژه این همایش خواهد بود.  

صالح آبادی موضوع پنل دوم را “ماهیت سهام و حقوق و منافع ناشی از آن” عنوان کرد و افزود: پنل سوم نیز شامل نشست تخصصی ارایه مقالات منتخب همایش است و نهایتا در پنل چهارم که بین المللی است، موضوع “حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی “به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

 وی سپس به گزارشی از روند پذیرش و بررسی و داوری مقالات تخصصی در حوزه مالی اسلامی پرداخت و اظهار داشت: از ۲۱ مقاله که به دبیرخانه همایش رسیده، ۱۴ مقاله حائز شرایط لازم شناخته و پذیرفته شده است که در کتاب مجموعه مقالات منتشر و تعدادی هم در همایش ارائه خواهد شد.

24026 - حکمرانی مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی

رئیس  انجمن مالی اسلامی ایران ، در ادامه  با بیان فعالیت های این انجمن از بدو تاسیس تاکنون افزود: برگزاری دوره های آموزشیDBA  ، پیشنهاد موضوعات مختلف برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری،  انتشار نشریه علمی و پژوهشی، اعطای جایزه  کتاب برتر مالی اسلامی، جایزه پژوهش برتر مالی اسلامی، نمایه سازی و انتشار مقالات تخصصی در حوزه مالی اسلامی از جمله فعالیت های این انجمن بوده است.

صالح آبادی اظهار داشت: انجمن مالی اسلامی ایران، رتبه A را در ارزیابی وزارت علوم در سال های ۹۶ و ۹۷ کسب کرده و مدارک و مستندات فعالیت های تخصصی این انجمن در سال ۹۸ هم ارسال شده که البته نتایج ارزیابی ها هنوز اعلام نشده است.

وی افزود: ۱۳۴ دانشجو نیز در دوره های تخصصی DBA  پذیرفته شده اند که به آنها گواهینامه اصول بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه اعطا می شود.

به گفته صالح آبادی، دانش آموختگان دوره های DBA  همچنین با گذراندن درس های مدیریت سبد و مقررات ، گواهینامه  مدیریت سبد نیز دریافت خواهندکرد.

خاطرنشان می شود: در ششمین همایش مالی اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران، پژوهشگران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه مالی اسلامی از منظر بانک، بیمه و بورس خواهند پرداخت .

ششمین همایش مالی اسلامی  با همکاری مراکز دانشگاهی و حوزوی، بانک ها، بیمه ها و ارکان بازار سرمایه کشور برگزار  و طی آن از نقش برجسته استاد فقید و برجسته  حجت الاسلام دکتر موسویان در توسعه علوم مالی اسلامی تجلیل خواهد شد..

علاقه مندان می توانند برای حضور در این همایش با مراجعه به لینک https://webinar.iaif.ir/ch/ifconference  ، به صورت مهمان وارد صفحه همایش شوند.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *