09150566946

معرفی کارگزاری “اردیبهشت ایرانیان”

کارگزاری اردیبهشت ایرانیان

این کارگزاری در تاریخ ۱۳۸۴/۰۷/۱۰ پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، با سرمایه اولیه ۲۰ میلیارد ریال تحت شماره ۲۵۵۹۰ و شناسه ملی ۱۰۲۶۰۴۶۳۵۲۱ نزد اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی در استان اصفهان به ثبت رسیده است. سرمایه فعلی و ثبت شده شرکت ۴۳٫۸ میلیارد ریال است و افزایش سرمایه تا مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال توسط مجمع مصوب گردید و در اختیار هیات مدیره بوده که می بایست تا پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۸ به ثبت برسد.

شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان، یکی از خوشنام ترین کارگزاران بورس از سال ۱۳۸۴، افتخار خدمت گزاری به مشتریان فعال در بازار سرمایه را دارا می باشد. در حال حاضر ۱۰۵ کارگزار رسمی، دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، مشغول به فعالیت می باشند. بر اساس رتبه بندی اخیر، شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در میان ۱۰۵ کارگزار، موفق به اخذ رتبه  “الف” از سازمان بورس و اوراق بهادار گردیده است. 

همچنین قابل ذکر است هم اکنون ۵۹ کارگزار رسمی نیز،دارای مجوز فعالیت در بورس کالای ایران، می باشند. بر اساس رتبه بندی اخیر، شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در میان ۵۹ کارگزاری، موفق به اخذ رتبه”ب” از سازمان بورس گردیده است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *