09150566946

سیستم معاملاتی معامله گران لاک پشتی قسمت سوم

در ادامه پست قبل بخوانید…

l6 - سیستم معاملاتی معامله گران لاک پشتی قسمت سوم

مثالی از یک معامله

بیایید سیستم کوتاه مدت را در نظر بگیریم. نمودار GBP / USD را به عنوان مثال بررسی خواهیم کرد. همانطور که در نمودار زیر می بینیم ، قیمت در یک روند نزولی در حال حرکت بوده است. قیمت در روز چهارم سپتامبر روند نزولی را شکسته و در روز بعد به حد بالای ۲۰ روزه رسیده است. حد بالای ۲۰ روزه معادل سطح ۱٫۲۳۰۸ می باشد. بنابراین ، ما یک موقعیت خرید در ۱٫۲۳۰۹ (۱ پیپ بالاتر از آستانه بالا) باز کردیم. پس از آن ، اشاره کرده ایم که در کجا باید موقعیت اولیه خود را افزایش دهیم. اگر N برابر است با ۰٫۰۱۰۴ ، پس مقادیر زیر را داریم:

یک واحد اضافه در : ۱٫۲۳۰۹+۱/۲*۰٫۰۱۰۴ = ۱٫۲۳۶۱

یک واحد دیگر در : ۱٫۲۳۶۱+۱/۲*۰٫۰۱۰۴= ۱٫۲۴۱۳

یک واحد دیگر در : ۱٫۲۴۱۳+۱/۲*۰٫۰۱۰۴=۱٫۲۴۶۵

ما در قیمت های فوق الذکر واحدهایی اضافه کردیم (معامله های بیشتری را باز کردیم). در آغاز ، حد ضرر را طبق فرمول زیر برابر ۱٫۲۱۰۱ قرار دادیم. اما با باز کردن معامله های بیشتر آن را تریل کرده و آخرین را در ۱٫۲۲۵۷ قرار دادیم.

۱٫۲۳۰۹-۲*N=1.2101

پس از چند روز افزایش ، قیمت شروع به کاهش کرد. بمحض اینکه قیمت به زیر کف دوره ۱۰ روزه یعنی ۱٫۲۴۱۲ آمد ، موقعیت خود را بستیم.

 

l2 - سیستم معاملاتی معامله گران لاک پشتی قسمت سوم

 

چه چیز دیگری می تواند کمک کند؟

شاید وقتی قیمت به یک نقطه خاص برسد سخت باشد که برای دوره ۲۰ روزه صبر کنید. در نتیجه ، ممکن است خیلی زود وارد معامله شوید و به سرعت هم از آن خارج شوید. خوشبختانه ، در سایت رسمی متاتریدر ، لینک به اندیکارتور “معاملات لاک پشتی” وجود داشته که می توانید از آن استفاده کنید. این اندیکارتور بصورت خودکار روزها را برای شما محاسبه و به شما کمک می کند تا بتوانید زمان صحیح ورود به بازار را شناسایی کنید.

l3 - سیستم معاملاتی معامله گران لاک پشتی قسمت سوم

 

نتیجه

استراتژی “معاملات لاک پشتی” در زمان خود انقلابی بود و نشان داد که لازمه کسب درآمد از ترید کردن، داشتن تخصص و انواع و اقسام مهارت ها نیست. با این حال بهتر است همچنان صبور بود و تا جاییکه ممکن است تاییدهای بیشتری از این استراتژی جمع کرد. در حال حاضر بازارها نسبت به قرن بیستم متلاطم تر هستند. بنابراین باید توجه داشت که امروزه سرمایه گذاری مستلزم اخذ تصمیمات منطقی است.

تذکر : مسلما تمام سیستم های معاملاتی نمی توانند سود ده باشند اما آشنایی با استراتژی های مختلف در بازار فارکس و بورس به شما کمک می کند تا ایده های خوبی برای ایجاد یک استراتژی معاملاتی موفق در دست داشته باشید.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *