09150566946

معرفی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS)

AXS crypto - معرفی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS)

پلتفرم اکسی اینفینیتی Axie Infinity یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که توسط بازیکنان آن اداره می شود. فعالیت این پلتفرم از سال ۲۰۱۸ آغاز شد. اگر به گونه ای دیگر بخواهیم به تعریف این پلتفرم بپردازیم، می توان گفت یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که CryptoKitties و Pokemon را با هم ادغام نموده است. و یا اینکه می توان بیان نمود یک بازی مبتنی بر NFT است که پیاده سازی اکوسیستم ان بر روی بلاکچین اتریوم بوده است.

ساخت این بازی بر اساس یک ایده اولیه استارتاپ ویتنامی با نام Sky Mavis صورت گرفته است و بعدها به رشد خود ادامه داده است. توکن اصلی این پلتفرم AXS می باشد که بر اساس استاندارد ERC-20 است. سایر توکن هایی که در این پلتفرم قرار دارند مثل کاراکتر و یا شخصیت های درون بازی، در دسته ی توکن های با استاندارد ERC-721 می باشند.

ویژگی های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی AXS

اکسی اینفینیتی AXS یکی از معدود ارزهای رمزنگاری شده است که در ماه های اخیر شاهد رشد چشمگیر قیمت بوده است. محبوبیت و درآمد بالا باعث شده سرمایه گذاران با خود فکر کنند که آیا باید این رمز ارز را خریداری نمایند و یا خیر؟ در اینجا به چند مورد از ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد.

در حال حاضر بازی های رمزنگاری وجود دارند که توجه افراد را به خود جلب کرده است. چیزی که ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را متمایز می کند این است که سالها برای توسعه محصول و ایجاد جامعه آن زمان صرف شده است. همچنین دارندگان توکن های AXS می توانند پاداش دریافت نمایند. اما برای دریافت این پاداش باید در پلتفرم بازی کنند.

صرافی‌ها و کیف پول‌های مناسب برای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی

بهترین و معتبرترین صرفی که برای خرید و فروش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در اختیار شما قرار دارد، صرافی هیوبی گلوبال است. همچنین همان‌طور که اشاره کردیم، می‌توانید از تمام کیف پول‌هایی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند، برای نگهداری این ارز دیجیتال استفاده کنید. کوینومی، لجر، ترزور، تراست والت و اکسدوس از جمله مهم‌ترین کیف پول‌ها به شمار می‌روند. گفتنی است که این پلتفرم هنوز کیف پول اختصاصی خود را عرضه نکرده است.

نگاهی به تاریخچه قیمت ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

در ادامه بحث درباره ارز اکسی اینفینیتی، بد نیست که نگاهی نیز به تاریخچه قیمت توکن اختصاصی این پلتفرم یعنی ارز AXS بیندازیم. این ارز دیجیتال با توجه به عملکرد مناسبی که از خود به نمایش گذاشته است، در حال حاضر جایگاه ۳۳ را در بازار رمز ارزها به خود اختصاص داده است. در زمان عرضه عمومی آن در نوامبر سال ۲۰۲۰، قیمت این ارز دیجیتال ۰٫۱۵ دلار بود. از همان زمان به این طرف قیمت آن در روند صعودی قرار داشته است و یکی از ارزهای دیجیتالی بوده است که سود کلانی را نصیب خریداران خود در سال ۲۰۲۱ کرده است.

در آگوست سال ۲۰۲۱ این ارز دیجیتال قیمت AXS به بالاترین رقم از زمان عرضه یعنی ۷۷٫۴۰ دلار دست پیدا کرد. با یک محاسبه ساده مشخص می‌شود که در مدت زمان کمتر از یک سال سودی معادل ۵۱۵۰۰ درصد عاید دارندگان این ارز دیجیتال شده است که در نوع خود فوق‌العاده است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *