09150566946

معرفی ارز دیجیتال دیجی بایت (DGB)

ارز دیجیتال دیجی بایت (DGB) چیست؟

ac image Wg1591861981No 300x169 - معرفی ارز دیجیتال دیجی بایت (DGB)

DigiByte نرم افزاری است که برای مقابله با ارزهای رمزپایه اصلی مانند XRP و Litecoin با اولویت بندی امنیت سایبری و مقیاس پذیری طراحی شده است.

این پلت فرم دارای ویژگی های اضافی است که کاربران را قادر می سازد دارایی صادر کنند، برنامه ها را راه اندازی کنند و از هویت های دیجیتال استفاده کنند. علاوه بر این، پروتکل آن برای استفاده از چندین الگوریتم استخراج و اعمال یک سیاست پولی با حداکثر عرضه ۲۱ میلیارد سکه DGB ساخته شده است.

همانطور که گفته شد، کاربران DigiByte جنبه های دیگر شبکه های رمزنگاری رقیب را پیدا می کنند. به عنوان مثال رمز ارز DigiByte ، DGB، برای پرداخت هزینه به کسانی که به کار شبکه کمک می کنند، استفاده می شود و همچنین برای تسهیل پرداخت ها و تأمین قرارداد های هوشمند آن در نظر گرفته شده است.

این موضوع همچنین شامل یک بیانیه ماموریت در زنجیره بلوک خود است!

در پیامی که در اولین بلوک زنجیره بلوک Digibyte تعبیه شده است، آمده است: “USA Today: 10 / Jan / 2014، Target: داده ها از بیش از ۱۱۰ میلیون مشتری به سرقت رفته است.”

برای به روزرسانی های منظم بیشتر از تیم DigiByte، می توانید صفحه یوتیوب DigiByte را بررسی کنید، که شامل جلسات توجیهی و مصاحبه هایی است که بینش در مورد شبکه در حال توسعه آن را فراهم می کند.

DigiByte چگونه کار می کند؟

DigiByte بسیاری از ویژگی های مشترک ارزهای دیجیتال را فراهم می کند، به کاربران امکان می دهد تا در معاملات غیرقابل برگشت و غیر مجاز سکه های DGB را در سراسر جهان ارسال و دریافت کنند.

علاوه بر این، این شبکه به کاربران نرم افزار خود اجازه می دهد تا با استفاده از مجموعه قراردادهای هوشمند خود، برنامه های غیرمتمرکز (dapps) را برای مشتریان طراحی کنند.

جالب است بلاکچین DigiByte به چندین لایه تقسیم شده است:

Application Layer   لایه رو به کاربر که در آن هرکسی می تواند به dapps DigiByte دسترسی پیدا کند و با ارز رمزنگاری شده آن، DGB ارتباط برقرار کند.

Consensus Layer لایه ای که در آن تراکنش ها ثبت می شود و به ماینرها امکان مدیریت انتشار ارز رمزنگاری شده جدید DGB را می دهد.

لایه بنیادی بلاکچین که روشهای ارتباطی و عملیاتی را برای همه دستگاههای دارای نرم افزار تعریف می کند.

زنجیره بلوک DigiByte

DigiByte برای همگام سازی شبکه خود، از مکانیزم اجماع Bitcoin’s Proof-of-Work (PoW) استفاده می کند.

مشابه بیشتر مکانیزم ها، از نوع Poi DigiByte برای رایانه های دارای نرم افزار DigiByte برای امنیت شبکه، تأیید معاملات و کسب DGB تازه ضبط شده، استفاده می شود.

برخلاف صنعت استخراج بیت کوین، جایی که برای تبدیل شدن به یک استخراج کننده به سخت افزار تخصصی نیاز است، استخراج DigiByte را می توان از طریق سخت افزار درجه مصرف کننده انجام داد، به مخاطبان گسترده تری اجازه می دهد تا در شبکه آن شرکت کنند.

Digiassets و Digi-ID

تیم DigiByte در طی سالهای گذشته چندین بار نرم افزار خود را به روز کرده است.

Digibyte اکنون توسعه دهندگان را قادر می سازد دارایی های رمزنگاری قابل شخصی سازی در بلاک چین خود بنام Digiassets ایجاد کنند، که می تواند از دارایی های مالی سنتی (مانند سهام یا طلا) گرفته تا اسناد قانونی (مانند اسناد محضری یا اسناد رسمی) را نشان دهد.

Digi-ID یک سیستم احراز هویت برای برنامه هایی است که نیاز به نام های کاربری و رمزهای عبور را کاهش می دهد. تیم DigiByte ادعا می کند که این سیستم ID می تواند داده های رمزنگاری شده را بدون نشان دادن اطلاعات قابل شناسایی شخصی برای برنامه ها به اشتراک بگذارد.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *