09150566946

معرفی کارگزاری”توسعه سهند”

شرکت کارگزاری توسعه سهند

مجوز تاسیس و ثبت شرکت کارگزاری توسعه سهند (سهامی خاص) طی نامه شماره ٢١٣

مورخ ١٣٨۴/٢/٢٠ توسط شورای عالی بورس و هیأت پذیرش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر گردید و این شرکت در تاریخ ١٣٨۴/۶/٢٠ تحت شماره ١٨٢١٠ دراداره ثبت شرکتهای تبریز به ثبت رسید.

این شرکت فعالیتهای خود را با ارائه خدمات خرید و فروش اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس به مشتریان شروع نموده و در این راستا شعبات و تالارهای اختصاصی خود را به کل سطح کشور گسترش داده است.

این کارگزاری به منظور تسهیل انجام معاملات و جلب رضایت مشتریان، با راه اندازی سایت اینترنتی،امکان عملی معاملات الکترونیکی را تدارک دیده است و همچنین با اخذ مجوز معاملات برخط از سازمان بورس واوراق بهادار، امکان خرید و فروش اوراق بهادار بصورت آنلاین برای مشتریان وکاربران اینترنت را فراهم نموده است. شرکت کارگزاری توسعه سهند هم اکنون با احراز “رتبه الف” و با سرمایه ثبتی بیش از یکصد و پنجاه میلیارد ریال، دارای مجوز انجام معاملات اوراق بهادار در بازارهای بورس و فرا بورس بوده و توسعه فعالیتها به بورسهای کالا را در برنامه های آتی خود در پیش دارد. در راستای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مشتریان،این شرکت تا کنون موفق به اخذ سه نوع گواهینامه های بین المللی ارتقاء کیفیتISO9001:2008 ،ISO10002: 2004،و ۵S گردیده است.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *