09150566946

نیجریه مرکز رمزارز جهان شد

coinit01 - نیجریه مرکز رمزارز جهان شد

این افزایش چشم‌گیر نرخ پذیرش دارایی‌های رمزارزی در بین مردم کشور نیجریه درحالیست که دولت این کشور از مدت‌ها قبل اعلام نموده که خرید و فروش و مبادله رمزارزها کاملاً غیرقانونی است.

استقبال گسترده از بیت کوین در این کشور
طبق اعلام پلت‌فرم تجزیه و تحلیل داده‌های آماری یوزفول‌تیپس (UsefulTips) طی ۳۰ روز گذشته بالغ بر ۴۰ میلیون دلار تراکنش بیت کوین در بین شهروندان کشور نیجریه صورت گرفته است، درحالیکه بیشترین جستجوی واژه «بیت کوین» نیز در پلت‌فرم گوگل ترندز هم به شهروندان نیجریه تعلق دارد.

بانک مرکزی این کشور در ماه فوریه اعلام کرد که استفاده از رمزارزها در این کشور ممنوع است؛ گرچه در ابتدا ادعا شده بود که این تصمیم‌گیری در راستای محافظت از شهروندان در برابر بی‌ثباتی بازار رمزارز اتخاذ شده است، اما مدتی بعد و در ماه اکتبر این بانک اعلام کرد که به دنبال توسعه رمزارز بومی و بررسی میدانی آن می‌باشد.

در میان اعتراضات مربوط به واکسیناسیون مردم نیجریه در برابر بیماری کرونا و همچنین نیاز مالی موسسات خیریه به کمک‌های مالی برون مرزی، بانک مرکزی نیجریه هرگونه تراکنش مرتبط با دارایی‌های رمزارزی و مبادله آن‌ها در میان مردم را غیرقانونی اعلام کرد.

نظر شما در رابطه با پذیرش دارایی‌های رمزارز در کشور نیجریه چیست؟ آیا کشورهایی که اقتصاد ضعیفی دارند در زمینه پذیرش دارایی‌های رمزارزی نسبت به سایر کشورها یک قدم جلوتر هستند؟

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *