09150566946

کاربران ارزهای دیجیتال طی ۴ ماه گذشته دو برابر شده‌اند

کاربران ارزهای دیجیتال طی ۴ ماه گذشته دو برابر شده‌اند

برآوردهای تازه کریپتوداتکام نشان می‌دهد که طی چهار ماه گذشته، تعداد کاربران حوزه ارزهای دیجیتال دو برابر شده است. نباید فراموش کنیم افزایش تعداد کاربران از ۶۵ میلیون به ۱۰۰ میلیون نفر، در حدود ۹ ماه طول کشید.

به گزارش کریپتونیوز، در ماه‌های ژانویه و فوریه ۲۰۲۱، بیت کوین سهم بیشتری در رشد حوزه ارزهای دیجیتال داشت. این در حالی است که در ماه مه، آلت کوین‌های پرسروصدایی نظیر دوج کوین و شیبا اینو باعث شدند تعداد کاربران این حوزه از ۱۴۳ میلیون به ۲۲۱ میلیون نفر برسد.
کریپتوداتکام عنوان می‌کند که در تحلیل خود از داده‌های درون زنجیره‌ای بیت کوین و اتریوم، بررسی نتایج نظرسنجی‌ها و داده‌های داخلی خود استفاده کرده است. این شرکت داده‌های ۲۴ پلتفرم ارزهای دیجیتال را گردآوری کرده است. با این حال این گزارش تأکید می‌کند که در حالیکه آنها روش تحقیق به‌روزشده‌ای را یافته‌اند تا برآوردهای دقیق‌تری را نسبت به نسخه قبلی ارائه دهند، این روش هنوز دارای محدودیت‌ها و نقاط ضعف متعددی است.

در حالیکه از ابتدای سال جاری میلادی، بیت و کوین و اتریوم در مجموع ٪۸۰ از بازار را تحت سلطه خود داشتند، در ماه گذشته این میزان به ٪۶۱ کاهش یافت و در همین دوره سلطه دیگر آلت کوین‌ها از ۲۰٪ به ٪۳۸ رسید.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *