09150566946

یک راننده کامیون بازنشسته به کمک سرویس بازیابی کیف‌ پول میلیونر شد!

coinit01 - یک راننده کامیون بازنشسته به کمک سرویس بازیابی کیف‌ پول میلیونر شد!

شرکت کی‌چین.ایکس (KeychainX) اخیراً از انعقاد قرارداد بازیابی رمزارز با یک راننده کامیون بازنشسته خبر داده که رمز کیف‌پول خودش را فراموش کرده بود.

وی در سال ۲۰۱۵ میلادی به ارزش ۱۵۰۰ دلار رمزارز دوج کوین خریده بود اما ارزش دارایی‌های وی در طول این مدت زمان بیش از ۲ هزار مرتبه افزایش یافته و هم‌اکنون به بیش از ۳ میلیون دلار رسیده است.

رمز ورود کیف‌پول وی ۱۲ رقم طول داشت که شکستن آن به کمک رایانه‌های امروزی در طول عمر یک انسان غیرممکن بنظر می‌رسد. کی‌چین.ایکس برای نخستین گام اعدادی همانند تاریخ تولد، اعداد مورد استفاده در دیگر پسوردها و … که برای مالک کیف‌پول اهمیت بیشتری داشته را دریافت کرده و این اطلاعات را برای شکستن رمز عبور کیف‌پول وی مورد استفاده قرار داده است. این شرکت اعلام کرد که پس از امتحان کردن تعداد زیادی از کلمات عبور، سرانجام موفق به ورود به حساب کیف‌پول وی شده است.
کی‌چین.ایکس پیش از انتقال دارایی‌ها، یک تراکنش‌های آزمایشی را ارسال کرده تا از به مقصد رسیدن رمزارزها اطمینان حاصل کند. همچنین اقدامات احتیاطی دیگری را نیز انجام داده تا از نصب نبودن کی‌لاگر (Keylogger) اطمینان حاصل گردد.

از دست دادن رمزعبور کیف‌پول لزوماً اتفاق بدی نیست!
رابرت رودین (Robert Rhodin)، مدیرعامل کی‌چین ایکس اظهار داشت:

از دست دادن رمزعبور کیف‌پول شما اتفاق بدی نیست اگر بتوانید چند سال بعد به دارایی‌های خود دست‌یابید. ممکن است ارزش دارایی‌ها به حدی رسیده باشد که زندگی شما را تغییر دهد.Robert Rhodin

کی‌چین.ایکس که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده، در حوزه بازیابی دارایی‌های رمزارزی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری (کیف‌پول‌هایی که رمز عبور آن‌ها فراموش شده) تخصص دارد. این شرکت ادعا کرده که نرم‌افزار بازیابی آن‌ها ۱۰۰۰ مرتبه نسبت به سایر ابزارهای رایج سرعت بیشتری دارد.

بر اساس گزارش کوینیت، یکی از بنیان‌گذاران سرویس‌ بازیابی کیف‌پول رمزارزی والت‌ریکاوری‌سرویس (walletrecoveryservices) از افزایش تعداد کسانی که برای بازیابی کیف‌پول خود به این شرکت مراجعه می‌کنند، خبر داده است.

نظر شما نسبت به بازیابی کیف‌پولی که از ۱۰ میلیون واحد دوج کوین نگه‌داری می‌کرده چیست؟ آیا از دست رفتن رمزعبور در چنین شرایطی اتفاق خوبی محسوب می‌شود؟ آیا تاکنون از فروش رمزارز‌های خود پشیمان شده‌اید یا آرزو می‌کنید اتفاق مشابهی برای شما نیز رخ دهد؟ نظر خود را به‌صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

 

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *