09150566946

۵کتاب عالی برا افزایش کارایی بیشتر

Third grade math book download - ۵کتاب عالی برا افزایش کارایی بیشتر

این پنج کتاب بهت کمک میکنه تا با کار روی خودت در زمان کمتر،به دستاورد های بزرگتری برسی حتما زمان بزار و این کتاب هارو مطالعه کن

 

۱- برتری خفیف

بسیاری از افراد به دنبال روشی هستند تا با کمک آن بتوانند به موفقیت‌های مالی دست یابند. منابع فراوانی از جمله سخنرانی‌ها و کتاب‌ها وجود دارند که ممکن است ما را در انتخاب  مسیر درست دچار سردرگمی و اشتباه کنند. اما خواندن تجربیات یک مدیر موفق از زبان خودش می‌تواند بسیار سودمند باشد. کتاب برتری خفیف به قلم جف اولسون نوشته شده است که از رازهای موفقیت خود در این کتاب پرده برداشته است.

 

SLIGHT EDGEBOOKS - ۵کتاب عالی برا افزایش کارایی بیشتر

برتری خفیف؛ تبدیل اقدامات ساده به موفقیت نامحدود

کتاب برتری خفیف نوشته‎‌ی جف اولسون در زمینه‌ی اصول موفقیت مالی نوشته شده است. این کتاب توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش بالایی در ایالات متحده دست پیدا کند و به زبان‌های مختلف ترجمه شود. برایان تریسی -نویسنده کتاب‌های خودیاری- در مورد کتاب برتری خفیف می‌گوید: «این کتاب یکی از قدرت‌مندترین، کاربردی‌ترین و مهم‌ترین اصول موفقیت را به شما یاد می‌دهد، این کتاب زندگی شما را متحول می‌کند.»

این کتاب برای چه کسانی مفید است؟

کتاب برتری خفیف برای افرادی که قصد دارند کسب و کاری را راهاندازی کنند بسیار سودمند خواهد بود. همچنین کتاب می‌تواند منبعی ارزشمند برای معرفی و آموزش راه‌های رسیدن به موفقیت جهت استفاده همگان باشد.

۲ اصل گرایی

کتاب اصل‌گرایی essentialism با عنوان فرعی اصل را بچسبید و فرع را رها کنید نوشته‌ی گرگ مک کیون اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی با موضوع انتخاب و تصمیم‌گیری قرار دارد.

گرگ مک کیون در این کتاب ۲۰ اصل مهم را که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها کمد شلخته‌ی زندگی را مرتب کرد، ارائه می‌دهد. ناشر توضیح می‌دهد که: «اصل‌گرایی چگونگی انجام کارهای بیشتر نیست، بلکه به معنای انجام کارهای درست است. به معنای انجام کارهای کمتر فقط محض کمتر بودنشان هم نیست. بدین معناست که برای فعالیت در بالاترین سطح اثربخشی‌مان تا می‌توانیم عاقلانه زمان و انرژی‌مان را فقط روی انجام کارهای ضروری سرمایه‌گذاری کنیم. اصل‌گرایی یعنی خلق سیستمی برای رسیدگی به کمد زندگی‌مان. اصل‌گرایی فرآیندی نیست که مثل مرتب کردن کمد، یک‌بار در سال، یک‌بار در ماه یا حتی یک‌بار در هفته زیر بارش برویم. اصل‌گرایی نظمی است که همیشه وقتی قرار است درباره‌ی بله گفتن یا مؤدبانه نه گفتن تصمیم بگیریم، از آن استفاده می‌کنیم».

شما بعد از خواندن این کتاب قادر خواهید بود از میان انبوهی از کارها و هدف‌ها، اولویت مهم خود را انتخاب کنید و زمان و انرژی خود را برای آن سرمایه‌گذاری کنید.

گرایی 1 - ۵کتاب عالی برا افزایش کارایی بیشتر

خواندن کتاب اصل‌ گرایی مناسب چه کسانی است؟

کتاب اصل‌گرایی مناسب افرادی است که زندگی کاری و شخصی‌شان از دغدغه‌های مختلف پر شده است. افرادی که نمی‌دانند باید به کدام کارها اولویت دهند و ذهنشان مدام دچار تشویش می‌شود. اگر شما جزو افرادی هستید که به زمان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید لحظه‌های گران‌بهای زندگی خود را به بالاترین بازدهی ممکن برسانید، کافی‌ست موضوعات مهم را شناسایی و موضوعات مهم را از زندگی حذف یا کمرنگ کنید. این کتاب روش نظام‌مند اصل‌گرایی را به شما می‌آموزد تا با پیگیری منظم و منضبط بتوانید میان انبوه چیزهای خوب و چیزهای درخشان موازنه ایجاد کنید.

۳-کتاب کارعمیق

کال نیوپورت (cal newport) کتاب Deep work را با عنوان کامل کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج  در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. نیوپورت با توجه به اینکه تحصیلات خود را در زمینه‌ی علوم کامپیوتر تکمیل کرده است و هم‌چنین با مشاهداتی که از تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر زندگی و کار روزمره‌ی مردم داشته، کتاب را نوشته است.

او با نگارش این کتاب، به دنبال بهبود استفاده‌ی مردم از فضای مجازی و کاهش تاثیر آن بر فعالیت‌های روزانه‌ی آن‌ها است. کتاب کار عمیق شامل سه فصل است. ابتدای کتاب با مثال‌هایی از زندگی افراد موفق و نحوه‌ی انجام کار عمیق به شیوه‌ی آن‌ها شروع می‌شود و سپس در دو فصل «مفهوم» و «قواعد»، نویسنده کار عمیق و قدرت تمرکز بر کاری معین را شرح می‌دهد.

dEEP WORK BOOK - ۵کتاب عالی برا افزایش کارایی بیشتر

۴- باشگاه پنج صبحی ها

کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» اثر «رابین شارما» بانام اصلی The 5 AM Club: Own Your Morning. Elevate Your Life روایت داستان دو غریبه است که با یک فرد بسیار پولدار آشنا می‌شوند. آن‌ها از آموزه‌ها و دستورالعمل‌های فرد پولدار استفاده می‌کنند تا مسیر موفقیت را بپیمایند. نویسنده در این اثر از اهمیت پنج صبح بیدار شدن می‌گوید، او از این زمان به‌عنوان ضربان تپنده‌ی جهان یاد می‌کند و به همه‌ی افرادی که به‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کند سحرخیز باشند. او معتقد است در این زمان افراد از هوشمندتر هستند و بدنشان نسبت به زمان‌های دیگر روز از انرژی بیشتری برخوردار است. هدف اصلی این کتاب از نامش مشخص است، شامل آموزه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا میزان بهره‌وری‌تان با برنامه‌ی صبحگاهی افزایش یابد. با داشتن برنامه‌ی منظم و سحرخیزی افراد می‌توانند در کار، زندگی شخصی و روابطشان موفق‌تر عمل کنند و از زمانشان به نحو احسن استفاده کنند. نکات ارائه شده در این اثر ساده و آسان است و هر فرد می‌تواند آن‌ها را عملی کن

The 5 AM Clubbooks - ۵کتاب عالی برا افزایش کارایی بیشتر

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها برای چه کسانی مناسب است

ساعات ابتداییِ روز از باارزش‌ترین زمان‌های یک روز است که یک فرد می‌تواند با بهره‌برداری از آن به سمت موفقیت پیش رود. کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» در ارتباط با همین موضوع تدوین شده است و مناسب افرادی است که می‌خواهند نظیر افراد موفق و پولداران برنامه‌ریزی کنند تا به پیشرفت برسند. افراد با خواندن کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» آموزش می‌بینند از زمانشان بیشترین استفاده را بکنند.

۵-هفت عادت مردمان موثر

«زمانی‌که سازمان‌های آمریکایی ناامیدانه در صدد انرژی دادن به کارکنان و پرورش مدیران در تمام سطح‌ها بودند، کاوی فلسفه‌ای نیرو بخش را در زندگی معرفی کرد که موفقیت در کار و تجارت را نیز ضمانت می‌کرد… این روش، ترکیبی از خرد، احساسات و تجربه‌های کاربردی بود.» این جملات را «رزابث ماس کانتر» نویسنده‌ی آمریکایی درباره‎‌ی کتاب هفت عادت مردمان موثر گفته است. کتاب مشهوری که هرکسی که چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهد باید آن را بخواند، به کار ببندد و در نهایت از معجزه‌ای که در زندگی‌اش اتفاق می‌افتد لذت ببرد.

the 7 hobits of highly effective people book - ۵کتاب عالی برا افزایش کارایی بیشتر

خواندن این کتاب به چه افرادی توصیه می‌شود؟

کتاب هفت عادت مردمان موثر برای تمامی افرادی که تمایل دارند در زندگی خود به موفقیت برسند نوشته شده است. مقصود از موفقیت، یک مفهوم جامع و کلی است. به بیان دیگر قرار نیست که فقط در زمینه کسب و کار موفق شوید بلکه در حوزه زندگی شخصی، سلامت، ورزش و غیره نیز باید به موفقیت و پیروزی دست پیدا کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند عادت‌های مهمی را فرا بگیرید که باعث پیروزی شما می‌شود.

همه ما با تمام وجودمان تمایل داریم که در زندگی به موفقیت برسیم. هر کسی این مسیر موفقیت را به شکلی طی می‌کند و در این مسیر با موانع و مشکلات گوناگونی برخورد می‌کند. برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت، باید در مسیر رشد و توسعه فردی قرار بگیرید. یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های توسعه فردی مطالعه کتاب‌ها و مطالب انگیزشی و آموزشی است.

 

موسسه سبز اندیشان ویراسرمایه

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *