09150566946

معرفی ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) چیست؟

ezgif.com gif maker 300x169 1 - معرفی ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز با نماد (CHZ) در توکن سازی برای سرگرمی‌های ورزشی کاربرد دارد و به پلتفرم Socios.com قدرت خاصی می‌بخشد. تیم‌های محبوب ورزشی در این پلتفرم رمزارز Chiliz را برای طرفدارانشان به وجود آورده‌اند تا آن‌ها را جذب کنند. اولین بار است که در جهان این اتفاق رخ می‌دهد. برای جذب علاقه‌مندان به ورزش و تیم‌های محبوب، به طرفدارانشان جوایزی اهدا می‌شود. رمزارزهای دیجیتالی که نشانه و لوگوی باشگاه را به همراه دارند، توسط طرفدارانشان خریداری می‌شوند، مورد داد و ستد قرار می‌گیرند تا میزان علاقه به تیم فوتبال خاصی را نشان دهند و یا در نظرسنجی باشگاه‌ها رای دهند.

با اولین صرافی رمزارز ورزشی در جهان آشنا شوید.

Chiliz.net اولین صرافی دنیا می‌باشد که رمزارز را وسیله‌ای برای کسب درآمد در جهان ورزش قرار داده است. این صرافی به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در دنیای فوتبال و دیگر ورزش‌ها امکان حدس زدن و معامله کردن تیم‌های محبوبشان را می‌دهد. چیلیز با هدف کسب درآمد از طرفداران ورزش ابزارهای بلاکچینی را در اختیار سرگرمی و ورزش قرار داده است.

چه چیزهای خاصی در ارتباط با رمزارز چیلیز مطرح است؟

همان طوری که گفتیم رمزارز Chiliz در سرگرمی‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام اختصاری این رمزارز CHZ است. چیلیز در بلاکچین اتریوم شکل گرفته است و با عنوان رمزارز رسمی پلتفرم Socios.com شناخته می‌شود. سازندگان این رمزارز تصمیم گرفتند که حالت تهاجمی تدافعی بین طرفداران تیم‌های مختلف ورزشی به خصوص ورزش فوتبال را کم‌رنگ کنند و بین باشگاه‌های مختلف و طرفداران تعصبی این باشگاه‌ها نوعی یکپارچگی به وجود بیاورند و ایشان را به هم نزدیک کنند.

ارزرمز چیلیز در سال ۲۰۱۲ میلادی متولد شد. هدف از پیدایش این رمزارز کمک به طرفداران و هواخواهان تیم‌های ورزشی بود. آنها می‌توانستند با خرید این سکه‌ها به طور مستقیم حق رای در باشگاه فوتبال محبوب خود را داشته باشند. میلیون‌ها نفر از مردم به عضوهای فعال این باشگاه‌ تبدیل می‌شدند و این ایده، خارق‌العاده بود.

آشنایی با پلتفرم Socios سوسیوس

فعالیت کمپانی Chiliz در ارتباط با فناوری اطلاعات می‌باشد. ایده‌های اولیه شرکت در سال ۲۰۱۰ میلادی شکل گرفت ولی در سال ۲۰۱۸ اجرایی شد. آقای الکساندر دریفوس مالک و مدیر اصلی این شرکت است. او بیان‌گذار سوسیوس می‌باشد. سوسیوس را می‌توان بزرگ‌ترین سامانه تعاملی هواداران ورزشی به حساب آورد که به طرفدارانش پاداش می‌دهد.

این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاکچین ایجاد شده است تا بستری برای استفاده ارز دیجیتال Chiliz باشد. باشگاه‌های پرآوازه‌ای در جهان با این پلتفرم همکاری می‌کنند. شایان ذکر است که پس از امضای قرارداد باشگاه ایتالیایی یوونتوس و پس از آن باشگاه بارسلونا  قدرت این پلتفرم بیشتر شده است.

رمزارز چیلیز چگونه کار می کند؟

فعالیت رمزارز چیلیز توسط پلتفرم Socios.com انجام می‌شود. طرفداران هر تیم می‌توانند از طریق این رمزارز با تیم محبوبشان به تعامل بپردازند. از تیمشان حمایت کنند و با هزینه کردن در تصمیمات تیمشان تاثیرگذار باشند. تجربه کاربری در این وبسایت لذتبخش است. در این سایت شناسایی کاربر به خوبی اتفاق می‌افتد. ممکن است کاربر، حسابش را غیرفعال کند ولی با یک بازگردانی شناسایی می‌شود و تنظیمات شخصی سازی شده او ذخیره می‌شود و کاربر را به وجد خواهد آورد!

کاربران با داشتن نشان CHZ در هر باشگاه، حق رای کسب می‌کنند. هر باشگاهی موضوعاتی را برای نظرسنجی به اشتراک می‌گذارد و امکانات نامحدودی را ارائه می‌دهد. نظراتی پیرامون این که طراحی لوگوی باشگاه یا لباس ورزشکاران چگونه باشد، پس از پیروزی در بازی پیش رو چه آهنگی پخش شود، مکان بازی‌ها در هر بازه زمانی در کجا باشد و یا این که بهترین بازیکن چه کسی است، به اشرتاک گذاشته می‌شود تا طرفداران در نظرسنجی‎‌ها شرکت کنند، تصمیم بگیرند، رای دهند و حدس بزنند. هرچه کاربران تعامل بیشتری با سیستم داشته باشند، احتمال سود بیشتر است. از طرفی، برنامه‌ها و جایزه‌های خاصی هم در نظر گرفته شده است. حدس بازی‌های بعدی و فروش انحصاری برخی از این موارد می‌باشد. در زیر برخی از باشگاه‌های معروفی که در این سیستم وجود دارد، آمده است.

  • بارسا
  • یوونتوس
  • پاری سن ژرمن
  • اتلتیکو مادرید
  • آ اس رم
  • بارسلونا 
  • گالاتاسرای 
  • وستهام

امتیازات برجسته رمزارز Chiliz

از آنجایی که این رمزارز اولین دارایی دیجیتالی با تکنولوژی بلاکچین است که در صنعت ورزشی و سرگرمی‌های مربوط به ورزش استفاده می‌کند، با سایر طرح‌ها و پروژه‌هایی که در رابطه با رمزارز فعالیت دارند، متفاوت است. مولفه‌هایی مثل بلاکچین اصلی اتریوم، زیرزنجیره‌های مجاز، مکانیسم صدا و تون چیلیز که دارای استاندارد ERC-20 است، در این سیستم وجود دارند.

آشنایی با توکن‌ های CHZ

توکن‌های CHZبرای کاربرد فعالیت‌های چیلیز طراحی شده است. این توکن درپرداخت‌هایی که در رای دادن، صورت حساب‌ها و مبادلات انجام می‌شود، به کار گرفته می‌شود.

درآمدزایی با رمزارز چیلیز و نحوه تقسیم سود

چیلیز یک تیم در حال رشد دارد و بیشتر از ۸۰ متخصص از ملیت‌های متنوع را در خود جای داده است. تیم‌های ورزشی الکترونیکی، باشگاه‌ها، سازمان‌های ورزشی و مسابقات در پیدایش و توسعه این سیستم کمک شایانی کرده‌اند. چیلیز هم به نوبه خود به این نهادها و تشکلات فرصت رشد و جذب هواداران بیشتری را می‌دهد. به علاوه، درصدی از درآمد این سیستم به این نهادها پرداخت می‌شود که از طریق کاربرانی که در آن فعالیت می‌کنند، به دست می‌آید.

چگونه می‌توانم رمزارز CHZ را خریداری کنم؟

در صورتی که متمایلید تا خیلی فوری این توکن را تهیه نمایید، می‌توانید از طریق صرافی‌های معتبر اقدام به خرید رمزارز CHZ نمایید و سپس رمزارزهای خریداری شده خود را به کیف پولSocios.com انتقال دهید.

جدیدترین اخبار در مورد بلاکچین چیلیز

پلتفرم توکن چیلیز دارد بر روی دیزاین پاسپورت‌هایی مبتنی بر بلاکچین کار می‌کند تا با وجود شرایط کرونا قابلیت حضور هواداران فوتبال را در ورزشگاه‌ها فراهم سازد.

مروری بر بلاکچین ورزشی چیلیز (Chiliz)

افرادی که در شبکه چیلیز فعالیت دارند، تقاضای خرید توکن چیلیز بیشتری را دارند. این مورد به خصوص در مورد هواداران تیم‌های ورزشی که علاقه‌مند به رای و نظر دادن در مورد تیم محبوبشان هستند، دیده می‌شود. از طرفی باشگاه‌های ورزشی و نهادها به سایت Socios.com ملحق می‌شوند. اگر شما هم از طرفداران ورزش مهیج فوتبال هستید، می‌توانید ارزرمز چیلیز منحصر به فرد خود را به دست بیاورید و تبدیل به یک هوادار بزرگ فوتبالی شوید!

صرافی های آنلاین خارجی پشتیبان کننده ارز دیجیتال چیلیز CHZ

از جمله برترین صرافی های برای خرید و فروش ارز دیجیتال چیلیز CHZ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫صرافی Binance

۲٫صرافی Huobi Global

۳٫صرافی OKEx

۴٫صرافی Upbit

۵٫صرافی FTX

شما می توانید در این صرافی ها رمز ارز چیلیز را با جفت ارزهای CHZ/USDT، CHZ/BTC، CHZ/BUSD، CHZ/BNB، CHZ/ETH معامله نمایید.

کیف پول های پشتیبان کننده ارز دیجیتال چیلیز CHZ

برای ذخیره سازی رمز ارزها انتخاب یک کیف پول دیجیتالی که از امنیت بالایی برخوردار باشد، بسیار مهم است. کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری هستند که در بستر رمز ارزها خدماتی را ارئه می دهند. در واقع کیف پول های سخت افزاری به دلیل ذخیره سازی رمز ارزها به صورت آفلاین از امنیت بالایی برخوردار می باشند، اما به دلیل قیمت بالای این کیف پول ها کاربران ترجیح می دهند تا از کیف پول های نرم افزاری برای ذخیره سازی رمز ارز خود استفاده نمایند.

ارز دیجیتال چیلیز یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاکچین اتریوم کار می کند و به شما امکان می دهد تا در طیف گسترده ای از کیف پول ها از هر دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری ذخیره شود. از جمله کیف پول هایی که از ارز دیجیتال چیلیز CHZ پشتیبانی می کنند می توان به کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور، کیف پول تراست، کیف پول اتمیک و کیف پول مای اتر اشاره کرد.

آینده ارز دیجیتال چیلیز CHZ چگونه است؟

یکی از روش هایی که می توان قیمت رمز ارزها را در آینده بررسی نمود بررسی تاریخچه قیمت رمز ارزها می باشد. از دیگر روش ها برای پیش بینی قیمت، ارزیابی فرآیندهایی است که پروژه انجام داده یا قصد دارد انجام دهد.

اگر شما عواملی که در بالا گفته شد را به خوبی بررسی نمایید می توانید اینده ارز دیجیتال چیلیز را تا حدی پیش بینی نمایید. در واقع اگر پلتفرم ارز دیجیتال چیلیز به اهداف خود در آینده برسد و در راستای اهداف خود پیشرفت نماید می توان آینده خوبی را برای این رمز ارز در نظر گرفت.

کلام آخر ارز دیجیتال چیلیز CHZ

در این مقاله سعی بر این داشتیم تا پلتفرم ارز دیجیتال چیلیز و توکن ان CHZ را به شما معرفی نماییم. ارز دیجیتال چیلیز CHZ یک توکن با استاندارد ERC-20 است. به علاوه، توکن چیلیز از جمله توکن های هواداری می باشد. در واقع توکن های هواداری به کاربران در یک پلتفرم حق رای می دهند. شما می توانید این ارز دیجیتال را از صرافی ها خریداری نموده و در کیف پول های پشتیبان کننده این رمز ارز ذخیره نمایید.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *