09150566946

کیف پول کوین بیس (coinbase)

معرفی کیف پول کوین بیس coinbase

اگر مدتی است که در صنعت ارزهای رمزنگاری شده بوده‌اید، ممکن است هر چند وقت یک بار نام Coinbase را شنیده باشید شود. این موضوع بدون دلیل موجه امکان‌پذیر نیست. این صرافی یکی از برترین سیستم عامل‌های تبادل ارزهای رمزنگاری شده در خارج از کشور است!

ممکن است بپرسید کیف پول کوین بیس چیست؟ خوب، دقیقاً همانطور که به نظر می‌رسد – کیف پول دیجیتالی (داغ) که کاربران می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را در آن‌ها ذخیره کنند. ویژگی اصلی این کیف پول‌ها ایمنی است – اگرچه می‌توانید سکه‌های خود را در صرافی نگه دارید، اما معمولاً توصیه نمی‌شود، زیرا خطر بسیار بیشتری در این حالت وجود دارد.

کیف پول کوین بیس به عنوان یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای ذخیره ارزهای رمزنگاری‌شده شما شناخته شده است. استفاده از آن آسان است، کاملاً مناسب طراحی شده و با چندین ویژگی امنیتی به عنوان مثال ۲-FA از سکه‌های شما محافظت می‌کند. همانگونه که گفته شد، کوین بیس در واقع بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده مختلف را در خود جای نمی‌دهد.

مزایا

  • استفاده آسان
  • ثبت نام و نگهداری سکه‌های رمزنگاری در آن رایگان است
  • هزینه‌های مناسب
  • از اکثر ارزهای رمزپایه اصلی پشتیبانی می‌کند
  • امنیت بسیار خوب یک

معایب

  • از تعداد کمی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی می‌کند
  • کیف پول “میزبان” به این مفهوم که اتصال ثابت به اینترنت برقرار است

صرافی کوین بیس

اگر قصد معامله با رمزارزها را دارید، به یک پلتفرم جهت انجام مبادلات و یک واسطه جهت اتصال به شبکه نیاز دارید. صرافی کوین بیس یک شرکت تبادل دارایی‌های دیجیتالی جهانی است که محلی را جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین اطلاعاتی در خصوص تراکنش‌هایی که جهت تایید وارد شبکه بلاک‌چین شده‌اند در اختیار شما قرار می‌دهد.

صرافی کوین بیس مانند یک کیف پول نیز عمل می‌کند. شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در این صرافی ذخیره کنید. اپلیکیشن این صرافی قابلیت انجام معاملات بیت ‌کوین، اتریوم و بیت‌ کوین‌کش و لایت ‌کوین و همچنین سایر دارایی‌های دیجیتال و ارزهای فیات در ۳۲ کشور جهان را دارد.

این اپلیکیشن همچنین قابلیت انجام تراکنش‌های بیت‌ کوین در بسیاری از کشورهای جهان را دارد. بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت صرافی کوین بیس، این شرکت به بیش از ۱۰ میلیون مشتری خدمات‌رسانی کرده و کار تبادل رمزارزها را به ارزش تقریبی بیش از ۵۰ میلیارد دلار تسهیل کرده است.

ضرورتا، اگر به تبادل رمزارزها علاقه دارید ولی نمی‌خواهید گرفتار مسائل موجود در فناوری اصلی و زیربنایی شوید، محصولاتی مانند صرافی کوین بیس روشی برای شکل جدیدی از سوداگری و سرمایه‌گذاری ارزی هستند.

علی‌رغم داشتن مزایای متعدد، در صورتی که از صرافی کوین یس در معاملات خود استفاده کنید برخی از مزایای مبادله با رمزارزها و فناوری بلاک‌چین را از دست خواهید داد.

🔻🔻🔻🔻🔻
ویرا سرمایه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *